ابتدا محلول را تکان داده و نازل را برش می‌زنیم، بهترین حالت تزریق در وضعیت 5 یا 7 در جهت حرکت عقربه ساعت است، اما در مورد موتورسیکلت و دوچرخه چون دارای سیم پره هستند و تزریق به کمک بطری مشکل است لذا، با شیلنگهای کوپلینگی که به همین منظور روی بطری تعبیه شده، می‌توان با تسلط کامل‌تری تزریق را انجام داد.

هر بطری برای 4 حلقه لاستیک در مورد خودروهای کوچک مثل رنو و پراید کفایت میکند ولی برای اتومبیلهای بزرگ، یک بطری برای دو حلقه لاستیک کافی است.

با فشردن بطری مایع به داخل لاستیک رانده میشود، سپس سوزن را بسته و باد می‌زنیم، این مایع ضمن حرکت لاستیک دور میزند و در سطوح جانبی دیواره داخلی قرار میگیرد.

چنانچه از روی سطحهای شامل میخ عبور کنیم، در 0.001 ثانیه محل را آب‌بندی میکند و فرآیند خاصی متشکل از دو فرایند صورت میگیرد.